ÁSZF
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webshopunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZF minden egyes frissített változatának nyomtatott példánya iktatásra kerül a Szolgáltatónál. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
ÜZLETSZABÁLYZAT, ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
Frissítve: 2023 szeptember 26.
Jelen Üzletszabályzat és Általános Szerződési és Felhasználási feltételek a Fair Value Kft. (székhelye: 1037 Budapest, Bécsi út 85; cégjegyzékszám: 01-09-998920; adószáma: 24269520-2-41) - továbbiakban: Szolgáltató - és a Fair Value Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (www.nenoshoes.hu) igénybe vevő Ügyfél - a továbbiakban: Ügyfél - jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
A jelen ÁSZF a Felek között létrejött szerződésnek minősül, és magyar nyelven került összeállításra. A legutóbbi frissítési dátum fentiekben található. Minden módosítás a frissítési dátumtól lép hatályba és érvényessége a következő frissítés időpontjáig tart. Az ÁSZF nyomtatott példányai a Szolgáltatónál találhatóak.
1. Cégadatok
Üzemeltetés: |
Fair Value Kft. |
Képviseli: |
Klyuchkina Viktoria ügyvezető |
Telefon: |
+36 (30) 978 86 75 |
Postacím: |
1037 Budapest, Bécsi út 85 |
E-mail cím: |
info @ nenoshoes . hu nenoshoes @ fairvalue . hu |
Cégjegyzékszám: |
01-09-998920 |
Adószám: |
24269520-2-41 |
Bejegyezve: |
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága |
Bankszámlaszám: |
10918001-00000037-32930003 |
Ügyfélszolgálat: |
Fair Value Kft. |
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: |
hétköznap 10-15 óra között |
Ügyfélszolgálati telefon: |
+36 (30) 978 86 75 |
Ügyfélszolgálati e-mail: |
info @ nenoshoes . hu |
Internet cím: |
www.nenoshoes.hu, www.nenoshoesgyerekcipo.hu |
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek online rendelhetőek meg, házhozszállítással.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: lábbeli kereskedelem.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek on-line rendelhetőek meg, futár által történő házhozszállítással. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. De amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
A házhozszállítás csak Magyarország területén történik.
Fix szállítási díj: 1290 Ft ÁFA-val, függetlenül a rendelt mennyiségtől.
Ingyenes szállítás: 20000 Ft-os vagy nagyobb összegű rendelés esetén.
Az utánvét díja a szállítási díjon felül: 590 Ft ÁFA-val.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás megtekinthető a Fizetési és Szállítási Feltételek menüpont alatt is.
4. Rendelés menete
A termék megvásárlásához annak adatlapján rákattint a „Kosárba tesz” gombra. Amikor a termék belekerül a kosárba, megtekintheti annak tartalmát vagy vásárolhat tovább.
A vásárlást megelőzően a vevőnek pontos adatok megadásával ki kell töltenie a számlázási és szállítási adatokról egy űrlapot (név, kiszállítás cím, vevő telefonszáma és e-mail címe). Amennyiben az űrlap egy vagy több hibát tartalmaz, megkíséreljük e-mailen vagy telefonon felvenni a kapcsolatot Önnel. A www.nenoshoes.hu webáruház nem tud felelősséget vállalni a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben regisztrált felhasználóként lép be, azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül.
A Fair Value Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát vagy felhasznalónevét, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
Belépni a Bejelentkezés menüpont segítségével lehet. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. De a termék belehelyezésekor is megnézheti Kosara tartalmát. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor kérjük:
- ha már bejelentkezett, ellenőrizze a számlázási és szállítási adatait
- ha még nincs bejeletkezve, jelentkezzen be, vagy haladhat tovább mint Vendég, vagy létrehozhat saját fiókot
- töltse ki a „Számlázási és szállítási információk” mezőt;
- válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot;
- válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot;
- ha szükséges, hagyjon üzenetet a „Az Ön vásárlói üzenete” mezőben;
- olvassa el a szolgáltatási feltételeket (jelen ÁSZF) és jelölje be, hogy elfogadja azokat.
„Megrendelés megerősítése” gombra kattintva véglegesítheti a megrendelését, mellyel rendelését elküldi nekünk.
A rendelés elküldését követően, a Vásárló egy igazoló e-mailt kap „Függőben lévő megrendelés” tárggyal, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
A megrendelés akkor jön létre, ha a Vásárló „Megerősített megrendelés” e-mailt kap.
Rendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a „Nézze meg a rendelését online” link segítségével, ami rendelkezésre áll minden elektronikus levélben. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
5. Regisztráció
Amennyiben regisztrációval szeretne vásárolni a nenoshoes.hu webshopban, úgy meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése azt jelenti, hogy a regisztrációt végző személy elfogadja a jelen ÁSZF-et. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.
A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!
6. Rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-19 óráig.
A rendelésfeldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, felkeressük Önt telefonon vagy küldünk e-mailt, amiben tájékoztatjuk arról, hogy tudjuk-e szállítani a kért lábbelit és mikor tudjuk teljesíteni a szállítást. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a rendelési összeg visszautalásra kerül.
Az értékesítés csak végső fogyasztó számára lehetséges. A Fair Value Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor ellenőrizze a rendelést. Amennyiben úgy ítéljük, hogy kereskedelmi mennyiségről lehet szó, a Fair Value Kft. fenntartja a jogot, hogy a feladott megrendelést érvénytelennek minősítse. Minden kereskedelmi célú kérést kizárólag e-mailben fogadunk el.
7. A megrendelt termék fizetésének módja
Megrendelését többféle módon is kifizetheti: bankkártyás fizetéssel, előreutalással, utánvéttel, PayPal rendszeren keresztül vagy bankfiókban történő készpénz befizetésével.
Bankkártyás fizetés: válassza a fizetési opciók között a bankkártyás fizetést, majd ezt követően a Simple online fizetési oldalára irányítjuk át (OTP Mobil Szolgáltató Kft.) oldalára irányítjuk át, ahol befejezheti a tranzakciót. A vásárlás értéke pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről Neno Shoes webshop is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.
A kártyaelfogadási rendszer támogatja a VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro és American Express kártyákkal történő fizetést. A kártyabirtokosok számára díjmentes a vásárlás az interneten.
A Simple (OTP) biztonsági rendszerei megvédik a Kereskedőket és a Vásárlókat is az online bankkártyás csalásoktól, visszaélésektől. Ez a megfelelően kialakított technikai rendszer többek között titkosított csatornák, kódolások, algoritmusok alkalmazását jelenti.
Banki előreutalással vagy bankfiókban történő készpénz befizetése: előreutalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 2 munkanapon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra be kell érkeznie, különben a rendelés törlődik.
Banki előreutalás vagy bankfiókban történő készpénz befizetése esetén a rendelés végösszegét kérjük a Fair Value Kft. 10918001-00000037-32930003 számú bankszámlaszámára szíveskedjen utalni a rendelési szám feltüntetésével a közlemény rovatban. (Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a rendelésszámot, melyre hivatkozni kell az átutalás során.) A terméket csak akkor adjuk fel a futárszolgálattal, amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra.
PayPal fizető rendszeren keresztül: válassza a fizetési opciók között a PayPal fizetést, majd ezt követően a PayPal oldalára irányítjuk át, ahol befejezheti a tranzakciót. A PayPal fizetési rendszeren keresztül végzett átutalás kétféle módon valósítható meg: a PayPal rendszer felhasználójának regisztrációjával vagy bankkártyával regisztráció nélkül.
Utánvéttel: A terméket az MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a megvásárolt lábbeli árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj + 590 Ft még hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
8. A megrendelt termék kiszállításának módja
A megrendelt termékeket a futárszolgálat házhoz szállítja.
A házhozszállítás Magyarország egész területén az MPL futárszolgálattal történik. Fix szállítási díj: 1290 Ft ÁFA-val, függetlenül a rendelt mennyiségtől.
MPL Csomagautómatába kérve a szállítási díj 1090 Ft ÁFA-val.
Ingyenes szállítás: 20000 Ft-os vagy nagyobb összegű rendelés esetén.
Az utánvét díja a szállítási díjon felül: 590 Ft ÁFA-val.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. A rendelésében megadott telefonszámon az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti csomagját. Az őrzési idő: öt munkanap.
Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot.
Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni!)
A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik.
Cégünk a szállítást a rendeléstől számított 3-8 munkanapon belül teljesíti, amennyiben probléma merül föl ezzel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk értesíti Önt! A legtöbb rendelést 2-3 napon belül szállítjuk, de bizonyos esetekben tovább tart a szállítás.
9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
10. Garancia
Internetes vásárlás esetén a garanciális problémák kezelése ugyanúgy történik, mint bolti vásárlás esetén.
A www.nenoshoes.hu webáruház üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól.
Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelően.
A webáruházunkban forgalmazott cipők minősége szállítás előtt minden esetben ellenőrzésre kerül. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis olyan minőségi problémát tapasztalna, mely a rendeltetésszerű használat ellenére jelentkezik (anyaghiba, gyártástechnológiai hiba), akkor kérjük az info @ nenoshoes . hu vagy nenoshoes @ fairvalue . hu e-mail címre jelezze azt, és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Jelzését követően a legrövidebb időn belül – a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján - orvosoljuk a problémát. A garancia a vásárlás napjától számított hat hónapig kizárólag a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával érvényes. Bármilyen rendellenességet észlelnek, azt kérjük haladéktalanul jelezzék felénk. Felhívjuk figyelmét, hogy ha panaszát nem tudja személyesen intézni, akkor a meghibásodott termék hozzánk való eljuttatásának költsége Önt terheli. Amennyiben a hiba javítható, a terméket megjavíttatjuk és visszajuttatjuk Önhöz. Amennyiben a hiba nem javítható – az Ön választásának megfelelően - a terméket kicseréljük (aktuális készletünk lehetősége szerint) vagy visszafizetjük az árát. A csere minden esetben azonos méretre és típusra vonatkozik. Kivételt képez ez alól minden olyan eset, amikor nem tudjuk biztosítani az azonos modell cseréjét. A termék javítását, illetve garanciális cseréjét csak abban az esetben vállaljuk, amennyiben be tudja mutatni a vásárlást igazoló bizonylatot, és ha a terméket rendeltetésszerűen, a termékleírásnak megfelelően használják. Amennyiben az igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető. Ide tartoznak az alábbiak: természetes bőrbélés színezése, beázás (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik), bőrtalp elkopása viselés következtében, gumitalp kopása (a törés természetesen nem), sarokkopás illetve sarokflekk elhasználódása, nem megfelelő cipőápolás miatt keletkezett bőrhiba, rugós sámfa okozta esetleges eldeformálódás, bármilyen külső fizikai behatás miatt keletkezett sérülés. A hetedik hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig - a vásárlónak kell bizonyítania a kijelölt intézet szakvéleményével, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben. Vitás esetekben a garanciális és szavatossági igény érvényesítésének alapjául független szakvélemény szolgálhat.
Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésévei járnak az alábbiak:
- nem rendeltetésszerű használat,
- a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,
- a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártás) nem azonnali jelentése,
– sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,
- házilagos javítás.
A postai visszaküldési cím: 2045, Törökbálint, Kastély u. 62.
A cipőt kérjük szíveskedjen a számlával együtt küldeni. Reklamációval visszaküldött lábbelit pedig CSAK tiszta állapotban áll módunkban átvenni.
11. Elállás joga
Webáruházunkban készletünk erejéig lehetőség van a méretben nem megfelelő áruk cseréjére. A cserére való igényt a vásárlónak a kiszállítást követő 14 napon belül írásban vagy telefonon kell ügyfélszolgálatunkon bejelenteni. Cserélni csak használatba nem vett termékeket tudunk. Csere esetén a szállítási költség a vásárlót terheli.
A postai visszaküldési cím: 2045, Törökbálint, Kastély u. 62.
A cipőt kérjük szíveskedjen a számlával együtt küldeni.
Kizárólag új termékeket értékesítünk, ezért csak eredeti sértetlen dobozban sértetlen termékeket áll módunkban visszavenni. Kérjük a cipősdobozt ne dobja el, ne használja csomagoló anyagként postai küldéshez, ne ragasszon a dobozra semmilyen cimkét vagy matricát.
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen a webáruházunk részére visszajuttatni, fenntartjuk magunknak a visszavásárlás mérlegelésének jogát.
12. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban (levélben vagy e-mailben) vagy telefonon teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg.
Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma. Telefonon történő jelzés alkalmával a telefonbeszélgetés időpontját vesszük figyelembe a 14 munkanap beszámításakor.
A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
13. Adatkezelés
A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
A vevő elfogadja, hogy bankkártyával történő fizetés esetén a Fair Value Kft. (1037 Budapest, Bécsi út 85) által a www.nenoshoes.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a OTP Mobil Szolgáltató Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti.
14. Záró rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.nenoshoes.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.